15 Mars

  2014-03-15 / 14:59:43 / Allmänt /
Var uppe strax innan åtta för att åka och göra stallet. Jag och världens bästa fotograf Emma hade bestämt att klicka lite bilder under tiden jag tränade vilket vi gjorde. Får se ifall jag kanske slänger upp någon bild från idag någongång. Anledningen till att jag inte skriver någonting om hästarna är för att jag tycker det är ganska tråkigt att berätta allt jag gör med dem. Därför kommer det i så fall endast komma ett par bilder och en kort text. Bra deal huh? Vet inte varför jag tycker det men gillar inte heller att läsa hästbloggar själv så det hänger väl ihop på något sätt.
 
Får se hur denna dagen fortsätter. Antingen kommer jag fortsätta att bara ligga i sängen eller möjligen förflytta mig till soffan, för att inte göra någonting i flera timmmar - vilket är standrad för mig. Eller rycker jag upp mig och träffar lite friendos, det blir nog ikväll. Jag skulle i och för sig behöva träna också då det var ca tre veckor sen sist ( om man bortser från ridningen. ) Nä nu ska jag börja plocka undan och organisera på mitt rum och badrummet så får vi se hur det blir med resten av dagen därefter.
 
Kram allihopa Sandra
 
Gammal bild då jag typ har brist på bilder på de fyrbenta.
 



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: