30 frågor om mig själv

  2014-03-12 / 09:32:00 / Allmänt /

1. Hur gammal är du om fem år? ~ 20 år!


2. Vem vet allt om dig? ~ Hmm, jag vet inte riktigt men Tessa är nog den som vet verkligen allt om mig


3. Hur lång är du? ~ 164 cm ungefär


4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ~ Beror på vad det gäller


5. Är dina föräldrar gifta eller skilda? ~ Skilda


6. När såg du senast din mamma? ~ Idag


7. Vilken ögonfärg har du? ~ Ena ögat är blått och mitt andra är grönt


8. Var tror du att du befinner dig om tio år? ~ I Usa eller kanske Stockholm tillsammans med en fin kille, jag hoppas på det iaf.


9. Vad skrämde dig om natten som barn? ~ Att en häxa gjorde en köttgryta utav mig. HAhaHA nej men seriöst så har jag faktiskt drömt det en gång när jag var liten


10. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ~ Oj, jag skrattar så ofta så vet inte haha!


11. Hur stor är din säng? ~ 1.20 säng, den är så mysig

 
 

12. Har du stationär eller bärbar dator? ~ Bärbar dator, älskade macbook


13. Sover du med eller utan kläder på dig? ~ Korta shorts och tröja eller typ sidenpyjamas


14. Hur många kuddar har du i sängen? ~ Fem stycken


15. Är du social? ~ Ja de tycker jag att jag är, brukar höra de från andra att jag är social med nya människor


16. Sover du på någon särskild sida? ~ Nej det är olika


17. Tycker du om att mysa/kela? ~ Si


18. Känner du någon med samma födelsedag som din? ~ Nej


19. Vill du ha barn? Jag gillar inte barn just nu men sen när jag blir äldre tror jag faktiskt att jag kommer har mognat till lite för att skaffa barn ;)


20. Kan du några andra språk än svenska? ~ Ja de är väl engelska


21. Vad spenderar du helst pengar på? ~ Måste nog säga att det är mat/äta ute/fika/aloe vera/BJ


22. Kan du rulla med tungan? ~ Tror inte det


23. Vad har du för ringsignal? ~ Den vanliga iPhone signalen


24. Har du varit med i tidningen? ~ Tror inte det? Typ när jag var liten och fyllde år så fick jag en  födelsedagsannons och även när jag föddes.


25. Vilken är din bästa egenskap? ~ Att jag är väldigt positiv människa i de flesta lägen

 
 

26. Vilken är din sämsta egenskap? ~ Att jag gärna latar runt hemma i stället för att börja dagen


27. Saknar du något? ~ Ja, sommar dvs ledighet. Och en massa annat också


28. Vad gör dig ledsen? ~ När folk är elaka mot andra, för jag förstår inte varför man ska såra andra!!


29. Vad gör dig glad? ~ Mat. Haha nä men nära och kära också! (OCH MUSIK)


30. Vad är det bästa med att ha en blogg? - Att kunna inspirera andra, bra tidsfördriv och bra för att skriva av sig för dem som vill det
 
Kram Sandra



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: