Favorit

  2014-03-13 / 11:03:00 / Allmänt /

1. FAVORIT FÄRG? Marinblått, vitt och rosa

 

2. FAVORIT MAT? Salad eller något gott kött med halloumi

 

3. FAVORIT DJUR? Häst och hamster kanske

 

4. FAVORIT LAND? Oj kanske Hawaii eller Costa Rica

 

5. FAVORIT STAD? London, Göteborg, Lund och kanske Stockholm

 

6. FAVORIT LÅT? Oj jag har vet inte, min favorit kan jag inte säga på rak arm just nu

 

7. FAVORIT SERIE? Ingen aning verkligen...

 

8. FAVORIT FILM? lol och en annan som jag glömt namnet på haha

 

9. FAVORIT PLATS? Min säng, stranden eller gymmet  

 

10. FAVORIT GODIS? Åh, rosa melonformade godisar och Marabou

 

11. FAVORIT GLASS? Ben&Jerry’s - antingen chocolate fudge brownie, cookie dough eller half baked.

 

12. FAVORIT FRUKT? Melon, melon och melon

 

13. FAVORIT BÄR? Hallon eller kanske blåbär. fast hallon slår ändå allt.

 

14. FAVORIT GRÖNSAK? Hm, paprika, tomat  eller spenat

 

15. FAVORIT SKOR? Oj, mina ena balleina, mina Converse eller mina boots från Vagabond.

 

16. FAVORIT MÄRKE? Har många men t.ex G-star, Tiger of Sweden, Odd Molly och Tessie

 

17. FAVORIT MUSIK? ALLT och lite till.

 

18. FAVORIT BLOGG? Många men hm, Kenza kanske!

 

19. FAVORIT SAK? Min mobil

 
20. FAVORIT AFFÄR? Beror på vad jag ska köpa för något!
 
 
 
Ledsen för oredigerade bilder men hinner verkligen inte sitta och pilla och leta fel på dem i flera timmar just nu
 
Puss Sandra
 
 



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: