Home sweet home

  2014-03-13 / 16:27:00 / Allmänt /
Puuh! Äntligen hemma efter en ganska trög skoldag. I kväll har jag sen hoppträning så fram till ungefär halv åtta då jag åker till träningen har jag slappartid hemma haha göttans. Direkt när jag kom hem var jag hungrig och planerade att göra en smoothie ( as usual...) så det jag gjorde var att hälla i alla ingredienser i vår mixer och ja satte på den. Den jobbade men det hände liksom ingenting. Jag började fundera på ifall den gått sönder men det skulle vara konstigt då alla i min familj använder den till allt hela tiden så då skulle väl någon informerat mig om att den var sönder tänkte jag. Den är desutom väldigt ny så sönder borde den verkligen inte vara. Efter lite tänkande och en burrande mixer så blev jag sur och var nära att ringa till pappa men samtidigt så kom jag på att jag glömt sätta i kniven. Åh dumma osmarta Sandra hahaha. Ja, det var bara till mig att hälla ut allt, sätta i kniven och börja om. Såå typiskt mig att glömma en såpass självklar sak som kniven. Åh.

 

Tillslut blev det iallafall en supergod smoothie. Och riktigt mycket blev det också!!

 

3 dl naturell yoghurt

En banan

Ett ägg ( testade för första gången i dag och det blev riktigt bra, ingen smak av ägg alls vilket jag var orolig för )

0,25 dl havregryn

2-3 dl bär. Rödavinbär, blåbär och hallon

Mugg från Saga form

 

Satte mig ute i trädgården för att det är så fint väder. Tänkte sola fast aa "solade" med jeans på hahaha.
 
 
 
 
 
 
Massa pussar och kramisar, Sandra
 
 



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: