Lär känna mig bättre

  2014-03-14 / 20:08:34 / Allmänt /

- Lär känna mig bättre -

1. Är du en glad person? Ohja

2. Humör just nu? - Glad, liksom det är helg!

3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Eveline ( min mobil går efter efternamn och hennes efternamn börjar på A. )

4. Tar du droger? Nej och det vill jag inte heller.

5. Kläder just nu - Jeans och tröja

6. Vad sa du senast - Hejdå, ja vi ses!! Typ

7. Är du allergisk? Nej.

8. Fisk eller badkruka - FISK, älskar att bada haha

9. Hur många kuddar sover du med - Sex

10. Favoritväder - Värme

11. Spelar du nåt instrument - Nej, eller jo gitarr. LITE.

12. Vem ringde dig senast? Emma tror jag

13. Vad gjorde du idag på morgonen - Åt frukost och valde världens enklaste outfit

14. Tror på liv på andra planeter - Nja, ibland funderar man ju över det.

15. Hur många kan du lita på? De flesta

16. Tror du på liv efter döden? Nix

17. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid - Med sin partner? Ja.

18. Gillar du korv? Ja det gör jag, fast inte alla sorter

19. Hur många barn vill du ha när du blir stor? Det får jag se när jag blir äldre! För tillfället inga men förhoppningsvis ändras det till kanske två.

20. Bio eller promenad - Jag älskar att ta promenader, men bio är också mys.

 

 

 

 

21. Är du kittlig? Jaaaa...

22. Snarkar du? Nej.

23. Stjärntecken? Skytten!

24. Rädd för insekter? - Nej det är jag inte!

25. Äckligaste insekten? - Ush finns massor.

26. Största sorgen du har haft? - Tar inte upp det här i bloggen.

27. Det här är jag bra på? - Att röra på mig haha!

28.Höger- eller vänsterhänt? Höger.

29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - FLYGA!

30. Vad vill du jobba som? Pilot

31. Chips, morötter eller godis? Alla tre beroende på mitt humör hahaha

32. Pizza eller hamburgare? Oj kan verkligen inte välja, eller okej, pizza!

33. Skriver du dagbok? Nej

34. Stökigt eller välstädat? Välstädat helst! Är dock dålig på att hålla det välstädat...

35. Gungar du på stolen? Nej, och jag stör ihjäl mig på folk som gör det

36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? - JA ABSOLUT, har gjort något liknande i Turkiet

37. Vilken hand håller du gaffeln i? - Olika

38. Är du rädd för blod? - Nej, dock kan det vara lite läskigt om det är för mycket.

39. Saltar du på maten? - Ja ibland.

40. Gillar du att sjunga? - Ibland, låter det bra? Nja inte direkt.

41. Anser du att du är stark? Ja ganska, psykiskt ja och fysiskt ja rätt så.

42. Brukar du sola? På sommaren SIIII.

43. Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten! Eller så försöker jag tänka på något annat, funkar typ alltid.

44. Använder du knark? - Nej nej och nej.

45. Kaffe, te eller inget? - Alltid te, men har börjat dricka “kaffe” ibland nu så det är framsteg.

46. Har du en besatthet? - Tror inte det?

47. Vilken färg har dina skor? - Har massor med skor ju!

48. Fotboll eller basket? - Fotboll

49. Vem kramade du senast? - Kramar alla jag ser nästan hehe.

 

 

 

 

 

 

50. Din favoritlåt? - Finns för många!

51. Bär du på en stor hemlighet just nu? - Ja det gör man väl oftast.

52. När vaknade du i morse? Halv åtta.

53. Gillar du hästar? Älskar verkligen! ( Har två stycken för er som inte visste det.)

54. Vem hade du velat träffa just nu? - Mina fina vänner kanske!

55. Vilket är det bästa året hittills? - Oj ingen aning verkligen.

56. Är det nåt du absolut inte äter? - Pyttipanna, ush..

57. Vad åt du senast? - middag

58. Har du en blogg? - Hahahah, ja

59. Tror du på spöken? - Nej det gör jag inte

60. Göteborg eller Stockholm? Göteborg verkligen! Dock är Stockholm en fin stad!

61. Vart vill du bo? - Sverige, trivs bra här

62. Vad ska du göra idag? - Mys med familjen typ

63. Vad drack du senast? - Juice tror jag.

 

Puss Sandra




Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: