Mellanmål - supernyttigt

  2014-03-14 / 14:51:38 / Allmänt /
Dagens mellanmål består av apelsinjuice, två stekta ägg, gurka och morot. I skålen bredvid är det naturell yoghurt med müsli - mörkchoklad, torkad frukt, linfrö, kornflingor, havregryn och vetegryn. 

Ett supernyttigt alternativ när man kommer hem trött och hungrig efter en lång dag. I och med att jag har två ägg så är det mycket protein man får i sig. Sedan är det bra med naturell yoghurt som inte har massa sötningsmedel etc, utan då tillsätter jag själv gärna honung ifall man känner för det. Vilket jag gjorde idag. Sedan är naturell yoghurt godare än vanlig filmjölk och innehåller dessutom yoghurtkultur + 




Hoppas att ni fick lite idéer till bra, nyttig och snabbtillverkad mat! Sandra 



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: