Pizza efter träning

  2014-03-13 / 22:47:50 / Allmänt /
Är nu hemma efter intensiv men riktigt rolig hoppträning. Jag kom precis hem och väl här upptäckte jag att pappa gjort hemmagjord pizza. Toppen eftersom jag var så hungrig efter min träning. För det är riktgt jobbigt att träna på kvällen, dels för att man kommer hem rund halv elva/elva och för att man är trött och seg efter en hel lång skoldag. Men men bara att kötta på liksom, för kvällsträningarna är ofta de som är roligast och mest fartfyllda. 

Nu ska jag käka upp och sedan hoppa in i duschen för att sedan dejta kudden. Det kommer bli lite sent men så värt med kvällsträning. Sen är det ju fredag i morgon vilket betyder att snart kommer sovmornarna igen ;) 




Godnatt, Sandra 



Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: