Vitamin boost smoothie

  2014-03-11 / 08:56:33 / Allmänt /
Godmorgon finisar! 

Jag vaknade för en halv timme sen ungefär och kände mig genast ganska seg i kroppen. Fast ändå ganska pigg? Haha aja. Därför tyckte jag att en smoothie fullproppad med vitaminer var precis det jag behövde? För jag har nämligen studiedag idag!! Både jag dvs Blixten, och Platthuvud har det. 

Den är gjord av naturell yoghurt 2dl, jordgubbar 2dl, björnbär 1dl, blåbär 0,5dl, hallon 0,5 och rödavinbär 0,5dl. Alla mått är dock ungefärliga då jag inte orkade mäta. Men det blev väldigt mycket och även ganska tjock smoothie. 

Vi får se vad som händer idag, jag har än så länge inga planer för dagen men det kommer nog en hel drös med saker jag behöver göra om jag frågar typ mamma eller pappa ;) lite bloggjobb ska i alla fall göras och mitt rum ska städas... Annars blir det nog en dag full av serier, smoothie och godis. För man måste ju vara lite lat och onyttig ibland. Inte sant? 


Kram Blixten 




Vill du kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha!)

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar: